14 Mart 2009 Cumartesi

Mutluluklar Dileriz Gülşah..

Eşimin kuzeni Gülşah' cığım bugün nişanlanıyor.
Gülşah ile Oktay' a sonsuz mutluluklar diliyorum.
Nişan için hazırladığım kurabiyeler çok beğenildi..
Lokum da çok mutlu oldu.


Tarifimiz tarçınlı-zencefilli kurabiye tarifi.

Üst süslemesinde şeker hamuru, arjantin şeker ve yenilebilir parıltı tozu kullandım.

Bu kurabiyelerde anneciğiminde emeği geçti.

Güzel elleri ayrı bir güzellik kattı kurabiyelerime.

Ellerine sağlık anneciğim.

Benzer Yazılar



7 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim sana.Yine yaptığın bu muhteşem kurabiyelerle herkesi kendine hayran bıraktın herkes çok beğendi, benim içinde çok güzel bi sürpriz oldu.Bu güzel kurabiyerleri dayanabildiğince saklamak istiyorum kendileri dayanmasa bile fotolarını saklıycam ömür boyu.O güzel ellerine,emeğine sağlık canım mutluluğuma mutluluk kattın,çok öpüyorum seni.'GÜLŞAH'

Adsız dedi ki...

pek şık olmuşlar..

mutluluklar dilerim..

sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel olmuş bunlar.
Bayıldım.
Sevgiler.

Yasmin dedi ki...

Çok güzeller ortim ama bunları tadamadıktan sonrası kötü :). Ellerine sağlık canım bayıldım valla...

Unknown dedi ki...

Seraycım mutlu hafta sonları dilerim.
Bloğunu tesadüfen buldum kurabiyeler
çok şık ellerine sağlık.Gülşah ve ni
şanlısını tebrik ederim Rabbim hayır
lısıyla tamamına erdirsin.Görüşmek dileğiyle sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

Çok güzeller ellerine sağlık.
Gençlerde mutluluklar dilerim..
Hoşçakal.

Dido Butik Pasta - Pembe Merdane dedi ki...

blogunuz çok güzel nişan kurabiyeleride öyle tabi eliniz sağlık

İzleyiciler