22 Ekim 2008 Çarşamba

ULUSLARARASI ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ


Blog arkadaşlığımız henüz çok yeni olmasına rağmen beni bu ödüle layık gören Muhteremle Afiyetle bloğundan Sevgili Muhterem Hanım' a teşekkürlerimi iletiyorum. Bu ödülün amacı arkadaşınız olan bloggerleri dünya çapında tanıtmakmış. Ödülü alan blog sahibi devretmek durumundaymış. Her birini yazmak gözüme imkansız gibi göründüğünden bende kendi ödülümü
Romantik Balık ,
Hayat Güzeldir ,
Yelizmetin ,
Begüm Mutfakta ,
Kuş' un Mutfağı ,
Klubeme Hoşgeldiniz ,
Mutfakta Zen ,
Peçete' den Notlar ,
Sarı Mutfak ,
Sibel' in Kahvesi ,
Yeşim'li Tarifler,
Yaman Tarifler ' e ve arkadaş listemdeki tüm blog arkadaşlarıma veriyorum.

Sevgiyle kalın

Benzer Yazılar



7 yorum:

Adsız dedi ki...

canım çok tatlısınnn
ödülümü aldımm

sevgilerrrr

Tijen dedi ki...

Sevgili Seray,
Çok zarifsin, çok teşekkürler. Sevgin de dostun da bol olsun.

ayseyaman dedi ki...

Lati Lokum çok teşekkürler.
sayfana her geldiğimde severek izlediğim tek dizi gözümün önüne geliyor..Orada da tatlı bir kıza Lati Lokum diyorlar..:)
Çok şirin gerçekten..
Sevgiyle dostlukla

pecete dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Hem onure oldum hem de mutlu... Kalbinize sağlık.. Sevgilerimle...

Yasmin dedi ki...

Canım ortim öncelikle tebrik ediyorum seni senin adına çok sevindim bitanem. Ayrıca banada hediye ettiğin için çok teşükkür ederim...

özlem dedi ki...

Canım arkadaşım ödülü banada layık gördüğün için çok teşekkür ederim.Ödülünü aldım ve bu beni çok heyecenlandırdı.İsmimin orada geçmesi bile beni çok mutlu etti.Sevgilerimle..

Begüm dedi ki...

Canim, ödülün icin cok tesekkür ederim :)

İzleyiciler