25 Ekim 2008 Cumartesi

BLOĞUMU GERİ İSTİYORUM!...

Arkadaşlar, Blogspot mahkeme kararı ile dün itibariyle kapatıldı. Bu durumdan çok üzüntü ve utanç duyuyorum. Buna resmen Pire için yorgan yakmak denir. Bizim bloglarımızında erişime kapatılmasına sebep olan blog ve blogları kınıyorum. Sebep olan bloğun kapatılması yerine hepimiz engellendik. Sessiz kalmayıp birşeyler yapalım.
Emeğe Saygı ve İnternete Özgürlük İstiyorum..

Bloglarına ulaşmak isteyen dostlarım www.ktunnel.com adresine girerek adres çubuğuna bloğunuzun adresini yazın. Bir şekilde bloglarımıza ulaşabiliyoruz ama ne kadar verimli orası tartışılır.

Bu durum ne kadar sürecek, blogspot yeniden açılacak mı?
Yoksa hepimiz blogcu' ya mı geçeceğiz?
Neler düşünüyoruz bunları paylaşalım ve habersiz kalmayalım.

Sevgiler
Seray

Benzer Yazılar



1 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Arkadaşlar maalesef dün akşamdan beri Türkiye’den Blogger’a giriş yasaklandı ve ben dün geceden beri kendimi çok kötü hissediyorum. Kendimi büyük bir boşluk içerisine düşmüş, yapayalnız ve çaresiz gibi hissediyorum. Arkadaşlarımı ve blogumu geri istiyorum!
Arkadaşlar ben elimdeki bir program sayesinde giriş yapabiliyorum, isteyen olursa yardımcı olabilirim; ayrıca da wordpress’e girip blogunuzu yedekleyebilirsiniz. Bu saçmalık sona erene kadar ne yazık ki yapacak başka bir şeyimiz yok!!

İzleyiciler