20 Ekim 2008 Pazartesi

Limonlu Cheesecake / Peykek




Özsüt' ün müptelası olduğum Limonlu Cheesecake' ki ... Arasındaki ve üzerindeki o sarı limonlu sosuna hayranım.. Çok uzun süredir bu sosun nasıl yapıldığını bulmaya çalışıyorum. Bugün bir tarifin üzerinde buna benzer bir sos gördüm. Çok yakında Limonlu bir peykek deneyeceğim. Umarım tadı ve görüntüsü ile aşığı olduğum bu tadı yakalarım.
"Limonlu kremanın nasıl yapıldığını bir bileniniz, duyanınız varsa, yazarsanız çok çok mutlu edersiniz beni."
.........................................................................................................
Not: Son fotoğraf Özsüt' ün kendi web sitesinden alıntıdır.


Benzer Yazılar



5 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba..kekiniz muhteşem görünüyor,yanında bir fincan kahveyle harika gider:)elinize sağlık.benim sürekli kullandığım limonlu krema tarifi bu.umarım beğenirsiniz.sevgiler..
3limon suyu ve rendesi
4 adet yumurta
3 su brd su
14 çorba kaşığı pudra şekeri
4 yemek kaşığı mısır nişastası
200gr margarin
2paket vanilya

sarımutfak-hande dedi ki...

slm cnm
güzel yorumun için teşekkür ederim cheesecake harika olmuş bende limonlu tatları severim ellerine sağlık
bendede bir limonlu krema tarifi var istediğinmi bilmem ama bir bak istersen pastalar kısmında limonlu tart diye bulabilirsin
iyi geceler sevgiler
yine beklerim

Adsız dedi ki...

Merhaba:) Mısır nişastası kullanılmasındaki püf noktası,sosun kaymak bağlamaması.Ayşe Tüter den almıştım bu tarifi,garantili:)sevgiler..

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Merhaba,
Uluslararası arkadaşlık ödülünde sizede yer verdim.

Seray dedi ki...

Muhterem Hanım, layık gördüğünüz için çok teşekkür ederim, çok incesiniz.
Sevgilerimle

İzleyiciler