21 Temmuz 2008 Pazartesi

Bütün kızlar toplandık.. toplandık..



Cumartesi günü bizim blokta trafo çalışması yapılacağı için çalışmadım :) Süper birşey yıllık izinlerimdeki c.tesiler hariç her hafta sonu 3 saatliğinede olsa işe gelmek çok kötü ve sevimsiz bir durum. Bu yıl ilk kez bir h. sonunun iki gününüde kendime ayırabildim. Cumartesi günü annem, kızkardeşim, canım arkadaşım Derya, annesi ve kızkardeşi ile bana misafir oldular. Çok keyifli saatler geçirdik. Ama evim çok sıcak oluyor. Bu yüzden kışları daha bi sever oldum. Anneler gittikten sonra akşam üzeri eşim ve Derya nın erkek arkadaşı (müstakbel damadımız :)) bize katıldılar. Dördümüz bir araya gelince yeni evli arkadaşlarımız Yeliz ve Metin' i de davet ettik. Yeliz' i biliyorsunuz en yakın arkadaşlarımdan. Evlenip bana komşu olmuştu hani:)
Darısı Derya' nın başına ... Yedik içtik, güldük, eğlendik, terledik, serinledik, derken gecemiz oldukça güzel geçti. Her zaman bir arada olabilmeyi diliyorum. Gençlikte & Yaşlılıkta buna dahil..
Ertesi sabah kalkıp şöyle güzel bir kahvaltı yaptık. Biraz toparlanıp bugün konuk olarak biz Yeliz' ime gittik. Bi onlar bizde bi biz onlarda oldu:) Yeliz 'ciğim, evlendikten sonra tüm kız arkadaşlarını birarada görmek istemiş, bizde onu çok özlemiştik. Bize çok güzel hazırlıklar yapmış. Güler yüzü tatlı dili yeter onun.. bir iki eksik dost haricinde 10 kişi kadar bir grup + 3 afacan ona misafir olduk. Herşey çok güzeldi. Çok keyifliydi.
Sizleri çok seviyorum kızlar..

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok:

İzleyiciler