24 Haziran 2008 Salı

3. GÜN SAMSUN & ORDU & GİRESUN

15 Haziran sabahı Sinop' tan ayrılıp Samsun' a doğru yola çıktık. Gerze, Yakakent , Alaçam dan geçip 19 Mayıs' a ulaştık. Bandırma Vapuru, Atatürk Müzesi, Atatürk Anıtı ve İlk Adım Anıtını ziyaret ettik. Öğle yemeğimizi Ulusoy tesislerinde göl kenarında aldık. Çok keyifliydi.

Ünye-Fatsa üzerinden Ordu'ya vardık. Ünye ne kadar gelişmiş ve medenileşmiş ise Fatsa bir o kadar geri kalmış. Bir ile ait 2 ilçe nasıl birbirinden bu denli farklı olabilir. Fatsa da kızlar ve erkeklerin ayrı ayrı oturabilceği 2 ayrı çay bahçesi bulunuyor. Bayanlarınkine Eceler Eyvanı, baylarınkine de Efeler Eyvanı deniliyor. Ordu' da Paşaoğlu Konağını gezip, şehir merkezinden 485 mt. yükseklikteki Boztepe'ye çıktık. Enfes manzara karşısında birşeyler içip atıştırdıktan sonra Giresun Piraziz Park Otel' de konakladık.
Otel personelinin sıcak ve yakından ilgisi, otelin temizliği ve şıklığından çok hoşnut kaldık. Aynı zamanda bugün benim doğumgünümdü. Tur arkadaşlarımın şef garsonla birlikte hazırladığı sürpriz bir kutlama ile yeni yaşıma girdim. Herşey çok mükemmeldi. İyi ki tanıdım sizleri...