22 Şubat 2010 Pazartesi

40+1 KONTROLÜMÜZ :)

Evettt.. günümüzü doldurduk ama minik kuşumuzun henüz gelmeye niyeti yokmuş.. Keyfi gayet yerindeymiş içeride.. Kilo alması artık durmuş. Büyüyeceği kadar büyümüş kızım. 3 kilo civarındaymış. 50-51 cm gibide boyu maşallah..

benim tansiyonum 9/6 kilo 78,4
toplam 8 kilo almış oluyorum bu durumda.. Bakalım kaçı gidip kaçı kalacak..

dr. umuz şu an tehlikeli bir durum olmadıgını. bebeğin gayet sağlıklı ve rahat göründüğünü bu sebeple burnunu sokup müdahale etmek istemediğini belirtti. Sadece beyne giden kan akımı artmış. Bu da 1 haftaya kadar doğumun olacagının göstergesiymiş. Eger daha da artar ise müdahaleli dogum olacak. (açılma- sancı olur ise suni sancı ile desteklenecek, olmazsa sezeryan ile alınacak) Çarşamba sabahı yine gideceğiz. Artık gün aşırı gidip eli boş dönüyoruz.. Bu durum babamızı çok sıkıyor. Bir an önce kavuşup koklamak istiyormuş kızını..

Telefonlarımız susmuyor.. bu hafta Bana şarj dayanmadı:) Herkes tetikte doğsun diye bekliyor. ama kızımız bu gidişle diş çıkarıp öyle doğacak gibi heheh

Benzer Yazılar



1 yorum:

Seyhan dedi ki...

ay çok heyecanlıyım hem aklımdasın valla.iyi haberlerini bekliyorum...kocaman öptüm canım..

İzleyiciler