16 Şubat 2010 Salı

39+2 Kontrolümüz

Bugün yine kontrolümüz vardı. Bebeğimin suyu eşi gayet iyi durumdaymış. Kilomuz 2860 +-400 gr. civarında.. Boyumuz 50 cm ..

annenin kilosunda pek bir artış yok tansiyon 11/7
Cuma günü tekrar kontrole gideceğiz artık 3 güne düştük.. Pazar günü 21 Şubatta 40 haftayı dolduruyoruz. Dr. umuz bebek ve anne gayet iyi durumda dilerseniz her an sezeryan ile alabiliriz ama gerek yok bence biraz daha dursun gelişsin büyüsün kızımız dedi. Normal doğuma doğru gidiyorum.. Hayırlı, sağlıklı ve kolay olan hangisi ise ikimiz içinde o yolla kavuşalım inşallah.. Allah bu yola giren herkesin yardımcısı olsun. tek avazda kurtulmayı nasip etsin..

Heyecan dorukta artık. Ben durdugu kadar dursun daha ayrılmayalım istiyorum kuzumla ama babası 9 doğuruyor onu bir an önce koklamak için.. Herkes artık kavuşmayı istiyor Ben hariç :)
sanırım doğumdan ürküyorum ve birde bu günlerime bir daha asla dönemeyeceğimi biliyorum.. Sanırım bu yüzden kuzumun biraz daha beklemesini istiyorum..

Dularınızı eksik etmeyin.. Kolayca kavuşalım diye..

Foto, iş arkadaşlarımın benim için hazırlattığı veda pastası :)

Benzer Yazılar



6 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım hayırlısıyla kucağına alırsın inşlhh sağlıkla mutlulukla...

Unknown dedi ki...

tüm dualarım seninle.. bebişini hayırlısıyla kucağına alman dileğiyle.. gerçekten muhteşem bir duygu, yaşsdığında daha iyi anlayacaksın.. sevgiler

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Seray,
Rabbim bir avazda kurtarsın.
Bebeğini sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip, etsin.

Seyhan dedi ki...

Seraycım beklenen gün geldi, umarım doğumun benimki kadar kolay olur, acısız sancısız en hızlısından alırsın meleği kuçağına. Dualarım seninle canım ...

Seray dedi ki...

Seyhan cığım beklenen gün geldi evet ama bende pek tık yok. ara ara yoklayan hafif sancılar dışında.. yarın sabah kontrolümüz var bakalım ne diyecek dr. amcamız.. Dileklerin için teşekkür ederim inşallah dediğin gibi kolay olur herşey..

Seray dedi ki...

Muhterem, Esra, Pembe Tatlar çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. İnşallah kolay ve sağlıklı bir doğum ile kavuşuruz kızımla. Allah beni ve aynı durumdaki herkesi tek avazda kurtarsın inşallah..

Sevgilerimle

İzleyiciler