26 Haziran 2008 Perşembe

8.GÜN CUMA ŞEBİNKARAHİSAR & SİVAS & TOKAT

Şebinkarahisar

Sabah Şebinkarahisar Hancılar Otelde aldığımız kahvaltının sonrasında Suşehri-Zara-Hafik üzerinden Sivas’a ulaşıp Gök Medrese, Ulu Cami, Taş Han, Bürüciye Medresesi, Şifahane, Çifte Minare ve Kongre Binasını, Abdi Ağa ve Osman Ağa Konaklarını gezdik. Öğle yemeğimizi Madımak Oteli karşısındaki sokakta bulunan turistik Lezzet Lokantasında aldık. İnanın bana Bursa' nın meşhur iskenderinden daha da lezzetli iskender kebap yapılıyor bu restaurantta. Yolu düşenler sakın kaçırmasın bu tadı..
Sivas

Öğle yemeği sonrasında Tokat’a hareket edip Latifoğlu Konağını, Ali Paşa Cami, Ulu Cami, , Saat Kulesi, Mevlevihane, Katırcılar Han' ı gezdik. Yardımcı rehberimiz Özge'nin sayesinde ünlü Yemeniciler Çarşısını gezip hem yemeni hemde hitit güneşi-geyiği motifli el emeği sofra bezlerinden aldık. Taş Han da serbest alışveriş zamanımız oldu. Hediyeliklerimizi alıp güzel avlusunda dinlendikten sonra Tokat Grand Ballıca otelimize yerleştik. Çok şık ve güzel bir otel. Her yönü ile tertemiz ve çok moderndi. Tokat' ta böylesi güzel bir otelle karşılaşacağımızı hiç düşünmemiştik. Birlikte geçireceğimiz son konaklamalı gece oldugundan bu gece hepimiz için çok özeldi. Herkeste biraz hüzün , biraz burukluk vardı. Ertesi akşam yollarımız ayrılacaktı çünkü... Son gecemizde otelimiz de yemeğimizi yedik ardından canlı müzik eşliğinde veda gecesi düzenledik. Coştuk, oynadık, eğlendik.