29 Nisan 2008 Salı

ONLAR ERDİ MURADINA...



Evet sonunda iki sevdiğim arkadaşımıda evliler kervanına kattım. Yeliz'im yılların dostu, kardeşim gibi yakın. Dilerim çok çok mutlu olursun. Bunu çok hakediyorsun.. Bana yeni bir komşu geldi, Yeliz çok daha yakınımda artık.. Mutluyum.
Neşe'm kızkardeşimin üniversiteden sınıf arkadaşı.. Bizimde evimizin kızı, çok seviyorum onu da. Tertemiz kalbine yaraşır güzelmi güzel bir yaşamın olsun canım kardeşim. Allah sizleri mutluluktan ayırmasın.
Bu hafta sonu her ikiside evlendi. Önce Yeliz'in nikahına, sonra Neşe'nin düğününe katıldım. İkiside peri kız gibiydiler. Melekler gibi saf ve temiz.. Kızlar adım attığınız bu yolda başınız dik, alnınız açık, yuvanız sıcacık sevgi dolu, bereketli ve huzurlu olsun.
..............................................................................................................................................................................
Nikahtan sonra yemeğe gidecektik ama çiftimizin yorgun olması nedeniyle programı iptal ettik.Balayı sonrasına erteledik. gecenin ilerleyen saatlerinde sevgili Yaseminciğim' e gittik.. Biraz kafa dağıtıp eğlendik. İyi geldi.. İsim vermeye gerek yok sıradaki gelin adayı kendini biliyor :)

Benzer Yazılar



1 yorum:

Yasmin dedi ki...

DERYAAAAAAAAAAAAA :)

İzleyiciler