7 Nisan 2008 Pazartesi

Biriktirdiklerim.......

Şu sıralar yeni tarifler denemeye ne fırsat ne de vakit bulamıyorum.. Bir sebebim olmalı ki günlük yemekler dışında yeni tatlar girsin hayatımıza. Eşim diyette, bende onun yolundan gidiyorum yavaş yavaş :) hal böyle olunca evdede bol bol salata ve zeytinyağlı yemekler ile sebze yemekleri pişiyor..



Hafta sonu sınavlarım vardı. Cumartesi günü sabahı Şişli de , öğleden sonrasında Beşiktaş ta idim.. Havanın güzelliğine kapılıp ile iki sınav arasında biraz dolaşayım dedim.. Pazar günü için Anadolu Fenerinden başlayıp Kavaklardan Hisara, oradanda yol boyunca Üsküdar a kadar gezi planım vardı, pazar sabahı yağmurla uyanınca yüzümdeki ifadeyi görmenizi isterdim doğrusu :)



Benim plan suya yatınca eşimin ailesi ve yeğenlerimizle birlikte sahil boyu dolaşalım diyip çıktık evlerimizden. Sarıyer, İstinye taraflarına gittik. Çiseleyen yağmur altında çay ve çerez keyfi yaptık.. Güzel bir gündü. Yağmurlu havada yapılabilecek en güzel şey evde film-kitap keyfi aslında...



Benim minik tavşanım Berat' ım balıkları kıpır kıpır görünce önce şaşırdı, sonra eline almaya çalıştı ama korktu ve pes ederek sadece izlemekle yetindi :)





***************************************************************
Bu arada cuma akşamı anneciğimin kan kardeşi Semra Teyzemin kızkardeşinin kına gecesi vardı. Ben bu satırları yazarken onlar erdi muradına biz çıktık kerevetine :) Çiftimize buradan ömür boyu mutluluklar diliyorum..
***************************************************************


Benzer Yazılar



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım ne güzel resimler ve gezi oh mis gibi gezmişsiniz ayrıca bende mutluluklar dilerim

Seray dedi ki...

Teşekkür ederim Edi'm... Resim ebatlarını küçültmeyi unutmuşum, kocaman kocaman eklemişim kikiki:)

İzleyiciler