17 Mart 2008 Pazartesi

Ruhumu arındıran şehir - Rumeli Kavağı 16 Mart Pazar

Bugün Anne'ciğimle başbaşa dolaşmak istedi canımız. Kafa kafaya verip Rumeli Kavağı' na gittik... Ben güzeller güzeli şehrimin, İstanbul' umun her yerini çok seviyorum ama sahil kasabalarının, balıkçı teknelerinin yanaştığı liman kıyılarının ve yeşilin bol olduğu yerlerin tadını başka hiçbirşeyde bulamam..
........................................................................
Denizin ve yeşilin kokusunu içimize çektik olabildiğince. Akşam üzeri serinliği ile ürperip, pazartesi sendromuna girmeden önceki tatil günümüzün son saatlerinin tadını çıkardık... sizlere de tavsiye ederim. Tam karşısında Anadolu Kavağı, Yoros kalesi, Hz. Yusa türbesi vs. yer alıyor. Resimlerde kale net olarak görülüyor. Anadolu Kavağınıda çok seviyorum, özellikle Poyraz köyü, balıkçı kasabasını.. Kuzguncuğu, Kanlıcayı, Çengelköyü.. Yakın zamanda A. Kavağını da tekrar ziyaret edip daha önce fotoğrafını çekemediğim yerleri bu defa çekip burada yer vermeyi düşünüyorum..
Sevgiyle kalın..

Benzer Yazılar



1 yorum:

Adsız dedi ki...

ay süpermiş bu sayfa :)
çok sevindim...
alıp başımı gidesim vardı...
şimdi kesin kararlıyım :)
çiğdem

İzleyiciler