16 Mart 2008 Pazar

Yoğun geçen 15 Mart Cuma Ertesi

Dün Mısır Çarşı'sındaydım. Kız kardeşim Gazoz' a minicik bir eş getirince ee teyze olarak banada onun eksiklerini tamamlamak düştü :) Gazoz' u biliyorsunuz Hamster' ımız. O'nun artık bir eşi var. Adı Ciklet... Yakında resimlerini ekleyeceğim. Henüz 27 günlük minicik kızımız..yaklaşık 3 aylık kadar olduğunda onlarında beybileri olsun diye çiftleştireceğiz. Henüz kendisi bir beybi olduğundan kıyamıyoruz.

.....................................................................................

Eminönü sonrası sevgili dostum Yasemin' in doğumgününe katıldık. Yasemin'ciğim tekrar güzel ve mutlu yaşlar diliyoruz sana.. Eve dönerken biraz temiz hava almak ve birazda gün içinde yorgun düşen beynimi ve bedenimi dinlendirmek için eşimle sahil boyunca bir dolaşalım istedik. Giderken Serkan ve Aslı ile sevgili oğluşum, canım dostum İbrahim'i de aldık. Onlarla zaman geçirmekten oldukça keyif alıyoruz. Sevgiyi ve dostluğu paylaşabilmek ne güzell... Aslı' cığım bana hediye getirmiş yanında. Canım benim ne kadarda ince.. Çok beğendim çok teşekkür ederim birtanem..

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok:

İzleyiciler