9 Nisan 2008 Çarşamba

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 - KARNIYARIK BÖREĞİ


PDÇS. Etkinliğinin 20. sinin ev sahibesi Sevgili Mucizembenibul-Canan Hanım' a etkinlikte başarılar dilerim. Mucizesinin en kısa ve hayırlı olan zamanda kendisini bulması ve dileyen herkesin en az bir mucizeye sahip olabilmesi için dualarım sizinle. Diğer etkinliklerde oldugu gibi bu etkinlikte de birbirinden leziz görünen süper tarifler yer alıyor. Bende Karnıyarık Böreği ile katılıyorum. Hem görünümü, hem tadı güzel bir börek. Ayrıca iç malzemesi dağılmadığından sunumuda oldukça rahat..

Malzemeler
  • 2 adet yufka (8 adet börek çıkıyor)
  • 1\2 su bardağı sıvıyağ
  • 3 yemek kaşığı yoğurt
İçine

  • 150 gr. beyaz peynir
  • Dilimlenmiş sosis (İsteğe bağlı. Bu defa ben kullanmadım.)

Üzerine


  • 1 adet yumurta sarısı
  • 2 adet domates
  • 3 adet sivribiber
Yapılışı

  • Bir kabın içinde sıvıyağı ve yoğurdu karıştırın.
  • Yufkalardan birini serip üzerine tüm harcı yayın.
  • Üzerine diğer yufkayı serin ve sigara böreği yapar gibi 8 eşit üçgen parçaya kesin.
  • Beyaz peyniri ezin, sosisle karıştırın ve bu harçtan herbir üçgen parçanın geniş kısmına koyun.
  • Sivri kısımları birleştirip rulo şeklinde sarın.
  • Tepsiye aralıklı dizin ve üstlerine bıçakla derin kesikler açın.
  • Domates ve biberleri uygun büyüklükte kesip deliklere yerleştirin ve yumurta sarısı sürüp 180 derecede pişirin.
Afiyet olsun


Benzer Yazılar



5 yorum:

Grogal dedi ki...

See Please Here

Karelia Cigarettes dedi ki...

Yesterday I visited your blog and liked it very much! I have found a lot of really interesting and useful information there! The time I have spent reading was wonderful and I may say that you’ve done a great job! There are also wonderful photos! I’ve immediately added your blog to my favorite links and will enter it any time when in need of something positive. Thanks a lot!

LATî LOKUM dedi ki...

Thank you karelia cigarettes :)

BİR DEMLİK SOHBET dedi ki...

Merhabalar arkadaşım porselen demlik ailesi olaraktan sanalda yapmış oldugumuz etkinliği biraz dahada geliştirerek dergi basmaya karar verdik ve sizlerden de dergimizde hangi tarif yada sitenizde bulunan tüm tarifler ile isimleriniz ile yer almak ister iseniz bizimle irtibata gecmenizi rica ediyorum .Bugüne kadar etkinlikte yer almış olan arkadaşlar sizlerde hangi tarifleriniz yayınlansın yada yayınlanmasın diyorsanız lütfen bize
porselendemlikdergi@hotmail.com
adresine mail atınız isim ve site adınızı yazmayı unutmayınız. http://birdemliksohbet.blogspot.com hayırlı tatiller arkadaşım

ngr - (Nigâr) dedi ki...

DUYURU
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 21
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

SELAM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
14.04.2008--27.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE (21) EV SAHİBELİĞİNİ;
http://ngr.blogcu.com
(YANİ BEN) YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİF DEFTERİMİZE VE ETKİNLİĞİMİZE, HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TATLAR KAZANDIRMAK İÇİN TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLADIĞINIZDA "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 21" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAYINIZ LÜTFEN.
TARİFİNİZİN HAZIR OLDUĞUNA DAİR DUYURUNUZU, SAYFAMA YORUM BIRAKARAK BİLDİRMENİZİ RİCA EDİYORUM.(CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASINI ÖNEMLE RİCA EDİYORUM. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.)
BEN SİZİN SAYFANIZA GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP KENDİ SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.

(Ayrıca sizlerden bir isteğim olacak.Uzun zamandır çok aramama rağmen istediğim gibi bir iş bulamadım.
Evlenmeden önce, tekstil sektöründe müşteri temsilcisi olarak kariyerime devam etmekteydim)
Evde kös kös oturmaktan çok sıkıldım. :(
Çocukluğumdan beri istediğim tek şey ‘’bir butik pastanemin olması’’. Birkaç girişimde bulunsamda, hep kısmetsizlikle kaçırdım. Dualarınızın kabul olacağına inandığımdan, benide dualarınızdan eksik etmezseniz çok mutlu olurum.Hepiniz hakkınızı helal edin.)

ŞİMDİDEN TARİFLERİNİ YAYINMAMAMA İZİN VEREN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA, EMEKLERİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

MÜJDEEEEEEEEE !!!!!
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKOYOR.
YAYINA HAZIRLAYANLAR:
www.nasibim.blogcu.com
www.birdemliksohbet.blogspot.com
SORUMLU MÜDÜR:
www.selmahlc.blogcu.com
GRAFİK TASARIM DÜZENLEME:
Melike Sahin

Sizde; sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tekşey; adınızı, sitenizin adresini, dergide yer almasını istediğiniz tarifinizin adını ve link adresini yazarak göndermeniz yeterli olacaktır.
Örn:
İsim: Nigâr
Site adı: http://ngr.blogcu.com
Tarifim: Kral Tacı
Link: http://ngr.blogcu.com/12912091/

SELAM VE SEVGİLERİMLE…
NİGÂR

İzleyiciler