22 Ocak 2010 Cuma

35+2 Hafta Kontrolümüz

Bu sabah kuzumu görmeye gittik. Boyumu 48 cm civarı olmuş, kilomuz 2.100 gr.
Dr.umuz yineledi biraz minik bir küçük hanım olarak doğacak diye.. Alıştık artık bu fikre..
Sağlıklı olsunda...

Bugün ilk kez nst ye baglandım. Kızımın kalp atışlarını doya doya dinledim. 4 nala koşturuyordu sanki yavrucağım.. Nst sonucumuzda güzel. Capcanlı bir bebiş dedi Herman Bey. Maşallah bebeğime..

Son bir ayımızıda inş. böyle güzel haberlerle tamamlarız..

Benzer Yazılar



8 yorum:

Canfeza dedi ki...

Onun kalp atışları seninkini de hızlandırdı mı? : ))

Canfeza dedi ki...

Onun kalp atışları seninkini de hızlandırdı mı? : ))

esr@ dedi ki...

önemli olan sağlıklı doğması canım. Desene minyon bir kız olacak hanımefendi. Allah her ikimizede sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Sağlıklı olsun da ALLAH ımın izni ile varsın mınık olsun lakin boy lu olacak 48 cm yabana atılacak ölçü değil..
Sevgilerle...

Seyhan dedi ki...

ay çok az kaldı valla , heyecanlandım şimdi.. Ben nstye 1 kez girdim o da doğumda sancıya baktılar . Öyle bizimkinin kalp atışlarını falan dinleyemedim yani güzel bir duygu olsa gerek .. sevgiler ..

Adsız dedi ki...

selam, kurabiye tarifi ararken gördüm blogunu.

Benim kizimda 50 cm dünyaya geldi, kilosu 3 kg di tam. Insallah saglikli dünyaya gelir, kücük olmasi sagliya engel degil :).
Kizim hala minyon tipli 15 aylik olmasina ramen, ama istahi enerjisi yerinde. Umarim seninde cok saglikli bir bebisin olur.
Sevgiler
Aysegül

Seyhan dedi ki...

Seraycım nasılsın canım... Bir ses versen merak ettim..

Ayse dedi ki...

Merhaba cnm :)
Öncelikle Bolgunu cok begendim..bunu demek istedim. Bide simdi kendimi tanitiyim sana. ben ayse, 16ti yasinda bi kizim. Almanyada oturuyorum ve bitane kücük moda sayfam var. Yakinda türkcede yazmak istiyorum. ama türk okuyucular ariyorum..su an daha almancada..ama senin gubi kardeslerim benim arkamda durup, sayfama üye olurlarsa, en yakinda türkce bloggen edecegim. eger sende gelip, bana yardim edersen, türk okuyucular toplamak icin, cok sevinirim. seni sayfamda bekliyorum. umarim gelirsin ve üyü olursun, yakinda cünkü tükcede yaziyim diye.

İzleyiciler