5 Ocak 2010 Salı

32+5 kontrolümüz

Bu sabah dr. kontrolüne gittik yine. Artık 10 günde bir gideceğiz.
Kilomuz 1874 gr. olmuş. Boyumuz da 42-43 cm civarında..

5 günlük geriden gelen karın gelişimimiz yine devam etmekte ama aradaki fark yavaş yavaş kapanıyor gibi. Çok daha iyi dedi dr. amcamız.

Ben yine kilo almamışım ama yediklerimi görseniz şaşırırsınız. Nasıl almadım ona şaştım. Kızıma yarasın da ben istemem :)

Balık yemeye başladım. Bol bol fırsat buldukça yiyorum. her sabah yumurtamız, kocaman bir bardak ballı sütümüz içiliyor. fındık ceviz badem ohooo..

Et,sebze, salata ve kurubaklagilleri tüketmeye devam.

İnşallah 1,5 ay daha bu tempoya dayanabilirim. Hareketlerinde biraz azalma farkettim 10 gündür. buna mı bağlı yeri mi daraldı kuzumun bilemiyorum.

Dr. bey 3 kiloya yakın bir bebek beklediğini söyledi. 2500 gr. ı geçeriz dedi. İnşallah.. Sağlıklı olsun yeterki..

Şimdilik durumlar böyle. 15 Ocak ta yine göreceğiz kızımızı..

Benzer Yazılar



5 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Dualarım hep senınle sağlıkla bebeğiniz kucağına almanı gönülden diliyorum.
Sevgilerle..

Yasmin dedi ki...

Az kaldı artık. Hayırlısı ile sağlıkla bekliyoruz minik bebeği. Artık sayılı günler yaklaşıyor annesi.
Dualarım hep sizinle. Herşey gönlünce olsun Ortim.

Seray dedi ki...

Sevil'cim destek ve duaların için çok teşekkür ederim. Allah gönlüne göre varsin canım arkadaşım..

Seray dedi ki...

Ortim sağol canım benim. İnşallah sağlıkla kavuşacağız küçük kızımıza.. Sizlerinde bu desteğiyle hayırlısı ile tamamlayacağız 40 haftamızı umarım..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Oh oh düzelme olmasına çok sevindim :) Hadi sen iyi beslen yeğenimiz de sağlıkla gelsin bu dünyaya inşAllah. Sevgiler...

İzleyiciler