13 Ekim 2008 Pazartesi

YALANCI SU BÖREĞİ

Sevgili Muhterem Hanım' ın denediği ve memnun kaldığı Yalancı Su Böreğine Ramazan ayı içerisinde bakıp bakıp durdum. Bu akşam gidince yapayım, haftasonu mutlaka yaparım diyerek bir türlü fırsat bulamadan ramazan ayını ağzım sulanarak geçirdim :)
Haftasonu denedim. Çok çok memnun kaldım. Gerçekten su böreği gibi oluyor. "Yalancı" ifadesi fazla gelmiş.. Börekler ertesi güne kaldığında daha bi su böreği olmuşlar.. Gönül rahatlığıyla denemenizi tavsiye edebilirim. Teşekkürler Muhterem Hanım. Ellerinize sağlık. Tarif için Muhteremle Afiyetle

Benzer Yazılar



1 yorum:

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Merhaba,
Tarifi beğenmenize ve denememenize çok sevindim.
Bencede yalancı olamayacak kadar su böreğine benzeyen bir börek.
Ellerinize sağlık.

İzleyiciler