12 Ağustos 2008 Salı

Günübirlik Ağva gezimiz

Pazar günü ani bir karar vererek akşam üstü yapmayı planladığımız pikniğimizi erkene çektik ve rotamızı Ağva olarak belirledik. İyi de yapmışız. Bol huzurlu, güzel bir gün geçirmiş olduk. Yaklaşık 2 saat gibi bir süre sonra Kurfallı' ya vardık. Kurfallı kamp alanında pikniğimizi yaptık. Eşim ve arkadaşları Ağvanın berrak sularından paylarına düşeni aldılar. Bende Yaşilçay' ın güzelliğinden nasibimi aldım. Mangal sonrası deniz keyfi yaşandı. Sonrasında tekne turu yaptık. Yeşilçayı bir baştan bir başa dolaştık. Kıyıdaki güzelim otantik-romantik bilumum pansiyon, motel ve otelleri gördük. Hepsi birbirinden güzel, yani konaklamalı gelinse karar vermek o kadar zor ki.

Hava iyice karardığında dönme vakti gelmişti saat 21:00 sularında dönüş yoluna girdik ama yol yapım çalışmaları nedeniyle o kadar trafik vardıki evimize umduğumuzdan geç vakitte ulaştık.

Not: Gidecek olanların yaz aylarında , özelliklede haftasonları trafik yoğunluğunu göz önüne alıp ona göre yola çıkmalarını tavsiye ederim.