5 Haziran 2008 Perşembe

Nostalji -1- KAPADOKYA

Geçtiğimiz hafta eski fotoğraflara bakarken çok duygulandım. Eski dostlarımı, şimdi yanımda yakınımda olanları, artık görüşemediklerimi, paylaştıklarımızı hepsini yaşadım sanki tekrar tekrar.. Şu sıralar yeni yerler göremiyorum hiç ama hiç fırsatım yok. Yeni mamalar da deneyemiyorum. Malum bahar geldi, hatta yaza girdik. Evlerde bahar temizlikleri, hazırlıkları başladı. Bende de öyle. Bir an önce herşeyin yerli yerine oturmasını ve eski düzenime kavuşmayı arzu ediyorum. Madem yenilikler yok şu sıralar o halde nostaljime ortak ediyorum sizi..

2007 EKİM AYINDAKİ KAPADOKYA GEZİMİZDEN
GÜZEL ATLAR ÜLKESİ - KAPADOKYA

AKSARAY / AĞZIKARAHAN KERVANSARAYI



NARLIGÖL


TURASAN ŞARAPLARI


IHLARA VADİSİ


3 GÜZELLER



ASMALI KONAK



ÇAVUŞİN KÖYÜ



GÖREME



SİNASOS - MUSTAFAPAŞA


UÇHİSAR

O AĞACIN ALTI' ndan Uçhisar panoraması



KIZIL VADİ


DERİNKUYU YERALTI ŞEHRİ

Geçtiğimiz yıl Ekim ayı sonlarında gitmiştik Ürgüp' e.. 3 gece 4 gün kaldık. Rüya gibi bir yer. Nereye baksanız değişik şekillerde peri bacaları ile karşılaşıyorsunuz. Hepsi birbirinden güzel, hepsi çok farklı yapılarda. Hayranlıkla gezdik, gördük.. Oradaki havayı solumak ayrı bir keyif.

Karakuş Restorant - Türk gecesi Show' undan bir kaç kare

AVANOS
KIZILIRMAK



Evranos Restaurant - Kızılırmak kıyısında bir peri bacasının içine kurulu.
(Testi kebabı ile ünlü)


ONYX TAŞI ATÖLYELERİ



ÇÖMLEKÇİLER


HALI DOKUMA ATÖLYELERİ
ipek halılar ışıl ışıllar..

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok:

İzleyiciler