13 Haziran 2008 Cuma

Gittim ben :)

Eveeett!
Yaklaşık 2 yıldır planlayıp hayalini kurduğum Karadeniz' e kısmet ise bu akşam gidiyorum.
Çok mutlu ve çok heyecanlıyım. Jolly Tur ile 9-10 günlük Karadeniz Tarih Sentezi turu yapacağız. Kastamonu' dan başlayıp Sarp sınırına kadar gideceğiz.. Herşey hazır bende hazırım.. Umarım sağ salim gidip geri dönmek nasip olur. Çok güzel anılarla ve fotoğraflarla döneceğim.. Tekrar görüşene kadar sağlıcakla kalın.

Yukarıdaki çizime bir bakın ne kadar güzel değil mi?
Kaynak:@Zaman Arkadaşım & Sadık Pala - Elinize ve beyninize sağlık.

Benzer Yazılar



1 yorum:

Yasmin dedi ki...

İyi tatiller sana şimdiden kuşum bol bol dinlen gez gel. Gelincede bize anlatırsın artık aman dikkat oralarda. İyice dinlen en çok istediğini yap rahatlamış olaraktan gel. Ben seni buralarda bekliyor olucam ortim :) seni özlicem...

İyi tatiller...

İzleyiciler