20 Eylül 2010 Pazartesi

7. aya 7 gün kala

Haftasonu anneannem ile teyzem bizde kaldı. Çok eğlendim onlarla..
Bir sürü yaramazlık yaptım hiç kızmadılar..
ki ki ki :)
Kahvaltıda tüm şımarıklıklarımı gösterdim onlara.. Her şeyti elimle tutup yemek istedim. Annemden izin çıktı bende bu hale geldim.. sonra temizlemek isterlerken çok kızdım onlara ve ağlamaya başladım. Annem yukarıda beni beslerken aşağıdaki durumdan habersizdi.. ki ki ki :)

Ben bir şebeğim
Artık pıtır pıtır emekliyorum..Hatta 6,5 aylık olunca bulduğum her yere tutunup kalkıyorum. Her yeri karıştırıp yaramazlıklar yapmaya başladım..
Amerika da yaşayan arkadaşım Alya bana bu yağmurluğu getirmiş. Çok beğendim.. Hemen giyip onun için poz verdim.. teşekküğlevv Alya

Benzer Yazılar



1 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

Bu ne hal böyleee kocaman bir yaramaz olmuşsun:))

İzleyiciler